Reisverslag werkt niet - Reisverslag uit Cairns, Australië van Aimée - WaarBenJij.nu Reisverslag werkt niet - Reisverslag uit Cairns, Australië van Aimée - WaarBenJij.nu

Reisverslag werkt niet

Door: aussieaimee

Blijf op de hoogte en volg Aimée

02 November 2015 | Australië, Cairns

Lieve lezers,

Wegens, voor mij onduidelijke, omstandigheden kan waarbenjij.nu mijn reisblog niet volledig tonen.. Zeer irritant!
Gelukkig ontvang ik wel een volledige back-up, die stuur ik naar jullie door.

Liefs uit Australië!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aimée

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2998

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 17 December 2015

Mijn ontdekkingsreis

Landen bezocht: